بهترین دبستان رودسر

بهترین دبستان رودسر

اصولا وقتی صحبت از بهترین مدرسه رودسر می شود بدون تردید مقصود یک تفاوت ساده نیست بلکه تفاوتهای اساسی از نظر عملکرد :دیدگاه ونوع آموزش و....می باشد.در مقاله قبلی به بررسی اینکه یک دبستان رودسر دارای چه ویژگی هایی باشد پرداختم اما در این مقاله می خواهیم ویژگیهای بهترین دبستان رودسر را بیان کنیم.بهترین دبستان رودسر چه برتری هایی نسبت به سایر دبستان های رودسر دارد.

 

بهترین دبستان رودسر

 

1-نگرش کادر دبستان:

یک دبستان دارای مدیر ومعاونین وچندین مربی و....می باشد.دانش آموز به طور معمول 5روز هفته را با آنان در ارتباط است و طبیعتا تحت تاثیر رفتار و نگرش کادر مدرسه قرار میگیرد بدین منظورمربیان درتمام ساعات رفتار متعادل و مناسب داشته باشند.بهترین دبستان رودسر مربیانش از لحاظ نگرشی بسیار مثبت بوده و بهترین جو روحی برای دانش آموزان ایجاد میکنند.

 

بهترین دبستان رودسر

 

2-اهمیت به تمام فعالیتها

شایدوالدین از دوران مدرسه بخاطر داشته باشند ویا شنیده باشند که بارها پیش آمده به جای زنگ ورزش کلاس تقویتی ریاضی را بگذرانند و یا کلاس علوم تا آخر زنگ تفریح ادامه پیدا کرده باشد.شاید که الان به این موضوع فکر می کنند برایمان مهم نباشد اما با گرفتن زنگ ورزش از طریق زنگ ریاضی چند اتفاق بزرگ رخ داده است با انجام اینکار کودک در مرحله اول زنگ تفریح خود را از دست داده و ذهنش برای کلاس بعدی خسته است.و درمرحله بعدی این فرد زمانبندی را نمی آموزد که در یک زمان خاص یک کار را به اتمام برساند و درآخر نیز به طور ناخودآگاه به او این حس را انتقال داده شده که ورزش خیلی مهم نمی باشد.بهترین دبستان رودسرباید به ورزش وهنر وریاضی به یک اندازه اهمییت بدهد زیرا تمامی دانش آموزان یک کلاس قرار نیست درآینده پزشک و مهندس باشند و بسیاری ازاین افراد ممکن است رشته هایی مانند ورزش وهنر موفق باشند.پس هر درسی مهم می باشد.

بهترین دبستان رودسر

3-جلسات مشاوره ای با اولیا و دانش آموزان:

بهترین دیستان رودسر دبستانی است که علاوه بر آموزش به مسائل روحی و روانی دانش آموزان نیز توجه کند و به صورت مداوم با دانش آموزان و والدین در ارتباط باشند وظیفه بسیا مهم بهترین مدرسه رودسر علاوه بر تشخیص مسائل روحی و روانی دانش آموزان در صورت بروز مسائل جدی باید با خانواده وی درمیان گذاشته و برای حل این مشکل تلاش کند.

4-به روز بودن مطالب آموزشی:

درمقاله بهترین دبستان رودسر در مورد به روز بودن مطالب آموزشی صحبت کردیم اما چند نکته مهم در این زمینه وجود دارد که در اینجا به بیان آن ها می پردازیم.
بهترین دبستان رودسر باید مربیانش را موظف کند تا در کلاس هایی برای بالا بردن مهارت های آموزشی خود شرکت کنند و جلساتی باحضور تمامی مربیان در طول ماه برگذار کنند تا به بررسی نکات ضعف و قوت آموزش هر کدام از مربی ها بپردازند تا در آخر بتوانند از بهترین روش های آموزشی در دبستان استفاده کنند. بازخوردهای آموزشی از سوی دانش آموزان باید مورد بازبینی قرار گیرد تا برای دانش آموزان مسئله آموزشی ایجاد نشود.
اگر یک دبستان رودسر در پی بهترین دبستان رودسربودن است باید شیوه سنتی آموزش را کنار بگذارد و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های آموزشی سازگارتر با تکنولوژی را در پیش بگیرد زیرامردم رشت بسیار به روز بوده و انتظار دارند

آموزشهای به روزی به فرزندانشان داده شود.

علاوه بر نکات بیان شده در بالا، بهترین دبستان رودسرباید از کیفت مکانی بالایی برخوردار باشد یعنی ساختمان دبستان باید زیبا و ایمن باشد، کلاس های درس باید رنگی شاد داشته و تمیز باشند.
بهترین دبستان رودسر




در آخر اینکه ودسردارای دبستان های زیادی می باشد و هر کدام از این دبستان ها در مکان های مختلفی قرار دارند و بهترین نکته این است که امکاناتشان را با منطقه ای که در آن قرار دارند بسنجند به طور مثال شرایط دبستان رحیم آباد با دبستان هایی که در سایر مناطق روسر قرار دارند متفاوت می باشد و خانواده ها از این دبستان ها انتظار بیشتری دارند. ما در مقالات بعدی به بررسی بهترین دبستان رحیم آباد می پردازیم تا بتوانیم اطلاعاتی در مورد نکات قوت بهترین مدرسه رحیم آباد در خدمت والدین عزیز قرار دهییم.